بهترین ردیاب آهنربایی بازار کدام است؟

بعد از کلی انتظار برای این محصول دوست داشتنی و پرکاربرد امروز قصد داریم شما را با ردیابی آشنا کنیم که با توجه به قابل حمل بودنش کاربردهای زیادی در حوزه های کاری مختلف دارد ، با ما همراه باشید.

 

قبل از اینکه به بررسی بهترین ردیاب خودرو آهنربایی GP023A با قابلیت یکماه ردیابی آنلاین بپردازیم باید به ۱۰ نکته مهم برای خرید یک ردیاب خوب و باکیفیت قبل از خرید آن توجه داشته باشیم. 

 

ردیاب ها اصولا دو نوع هستند: یک- ردیاب های سیم دار (سیمکشی شده) دو- ردیاب بی سیم (قابل حمل)

 

ردیاب های سیمی : ردیاب خودرو سیم دار دارای سیم کشی های خاص و امکانات جانبی جهت نصب می باشند ( رله قطع کن ، میکروفون ، sos و… ) که به برق خودرو متصل می شوند.

 

 

پیشنهادی : ردیاب GP022 ارزان قیمت ترین ردیاب خودرو بازار!

 

 

ردیاب های بی سیم: ردیاب مخفی و قابل حملی هستند که بدون نیاز به هیچگونه سیمکشی اضافی و باتوجه به داشتن باتری داخلی میتوانند تا مدت زمان مشخصی بصورت آنلاین یا آفلاین از آن استفاده کرد. درصورت داشتن میکروفون داخلی میتوان از آن جهت کنترل و نظارت صوتی نیز استفاده نمود. این ردیاب شارژی بوده و نیاز به تعویض باتری ندارد.

 

باتری ۱۰۰۰۰میلی آمپر باقابلیت شارژ

ردیاب آهنربایی GP023 A بهترین جی پی اس  آهنربایی بازار با قابلیت یکماه ردیابی آنلاین و سه روز تست رایگان دارای ویژگی های پیشرفته و ساختار محکم و قوی با عمر باتری طولانی مدت بوده که با استفاده از سه سیستم موقعیت دهی LBS ، GPS و wifi موقعیت دقیق خود را ارسال می نماید. با استفاده از ردیاب آهنربایی GP023 A  می توان بصورت آنلاین مسیر در حال حرکت و تمام مسیرهای قبلی خودرو ازجمله محل هایی که خودرو پارک بوده را کنترل کرد.

ردیاب آهنربایی GP023 A  ضدآب بوده و در سخت ترین شرایط نیز به کارخود ادمه می دهد. این ردیاب دارای باتری ۱۰۰۰۰ میلی آمپر  بوده و این قابلیت رو به شما میدهد که تا یکماه بصورت آنلاین (با روزی دوساعت ردیابی) از آن به بهترین نحو برای کنترل کامل وسایل نقلیه و یا ناوگان فردی استفاده نمود.

ردیاب آهنربایی GP023 A دارای آهنربای بسیار قوی  جهت نصب آسان بوده بطوریکه خیلی سخت جدا می شود (درصورت کنده شدن دستگاه و یا افتادن آن به شما آلارم میدهد. ) و با داشتن میکروفن (شنود) داخلی می تواند کنترل و نظارت صوتی داشته باشد.

یک- سیستم GPS که موقعیت دستگاه رو به صورت دقیق ارسال می کند.

دو- سیستم LBS که سیستم پشتیبان GPS می باشد و موقعیت خود را از دکل های مخابراتی دریافت و ارسال میکند.

سه- سیستم WFi که بصورت پیشفرض ردیاب آهنربایی GP023 A از این سیستم بهره می برد. این سیستم جدیدترین نوع سیستم های ردیابی می باشد که به تازگی ارائه شده است.

 

 

پیشنهادی : بهترین برند جی پی اس ( GPS ) و ردیاب خودرو در بازار ایران متعلق به چه شرکتی است؟

 

 

کاربردهای متنوع آن :

ردیاب بیسیم - ردیاب مخفی - ردیاب آهنربایی - ردیاب مغناطیسی - ردیاب خودرو - ردیاب موتور - ردیاب کانتینر - ردیاب اتوبوس - ردیاب کامیون - جی پی اس خودرو -جی پی اس آهنربایی -ردیاب برتر

 

 

بهترین ردیاب آهنربایی بازار کدام است؟ ردیاب آهنربایی GP023A بهترین ردیاب آهنربایی بازار می باشد که با قابلیت یکماه ردیابی آنلاین و سه روز تست رایگان با طول عمر بالای باتری و کیفیت سخت افزاری که دارد از آن میتوان برای کنترل نامحسوس خودرو ، موتورسیکلت ، اجاره خودرو ، شرایط خودرو ، کشتی و قایق موتوری ، کانتینرها ، ترانزیت و حمل و نقل و اموالی که به آنها دسترسی ندارید استفاده نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.