آیا نصب ردیاب جی پی اس موتورسیکلت ایمنی آن را افزایش می دهد؟ | ردیاب برتر

ردیابی متورسیکلت از طریق ردیاب چی پی اس
ردیابی موتورسیکلت

آیا نصب ردیاب جی پی اس موتورسیکلت ایمنی آن را افزایش می دهد؟ 

این روزها سرقت موتورسیکلت در حال افزایش است، زیرا در مقایسه با خودروها دزدیدن آن بسیار آسانتر است، سارق می تواند به راحتی و بدون سر وصدا و بدون اینکه کسی متوجه شود موتورسیکلت را به سرقت ببرد. اگرچه بعضی  از موتورسیکلت های پیشرفته دزدگیر موتورسیکلت دارند اما بیشتر دزدان با تجربه می دانند که چگونه این دستگاها را غیر فعال کنند.

خوشبختانه، ردیاب های جی پی اس موتور از قیمت مناسب و کارایی بالا برخوردار هستند. ردیاب موتورسیکلت برای شما نه تنها بررسی موقعیت و امنیت موتور را ارائه می دهد، بلکه شما می توانید از اطلاعات ساعت های سفر، مسافت پیموده شده، گزارش سرعت و موارد دیگر نیز می توانید دسترسی پیدا کنید. گرچه ردیاب موتور مزایای بسیار زیادی دارد، ما در اینجا به بعضی از آن مزایا اشاره می کنیم:

ارسال هشدار در صورت حرکت کردن غیر منتظره

در صورتی که موتورسیکلت شما بصورت غیرمنتظره حرکت کند ردیاب به تلفن همراه شما از طریق پیامک یا ایمیل هشدار ارسال می نماید. علاوه براین، در صورت به سرقت رفتن موتورسیکلت شما می توانید موقعیت دقیق موتور خود را ردیابی کنید و در عرض چند دقیقه موتور خود را دوباره به دست آورید.

 

بیشتر بخوانید : تفاوت ردیاب دزدگیر در چیست؟ چه مزیت هایی نسبت به یکدیگر دارند؟

ابعاد کوچک و نصب آسان ردیاب موتور

یکی از مزایای مهم ردیاب موتورسیکلت نصب آسان آن است. ردیاب موتور می تواند به راحتی در موتور شما نصب شود و نصب آن وقت کمی را دربر خواهد گرفت. ردیاب موتورسیکلت از ابعاد کوچکی برخوردار است که باعث میشود به خوبی در موتور شما و دور از چشم سارقان پنهان شود.

برای خرید ردیاب موتورسیکلت GP022 کلیک کنید.

بیشتر بخوانید : ردیاب (جی پی اس) خودرو بیسیم یا سیم دار، کدام بهتر است؟

تعریف محدودیت جغرافیایی

دستگاه ردیاب موتورسیکلت دارای ویژگی های زیادی است، یکی از آن وِیژگی ها محدودیت جغرافیایی است که شما می توانید برای موتورسیکلت خود تعریف کنید. برای مثال اگر یکی از دوستان یا آشناها موتور شما را قرض بگیرد، شما می توانید با استفاده از ردیاب موتور محدودیت جغرافیایی برای موتور خود تعریف کنید تا هنگامی که موتورسیکلت از محدوده تعریف شده خارج شد برای شما جی پی اس موتورسیکلت هشدار از طریق پیامک یا ایمیل ارسال کند. البته شما می توانید چندین محدودت جغرافیایی در مکانهای مختلف تعریف کنید.

تعریف محدودیت جغرافیایی
محدودیت جغرافیایی

بیشتر بخوانید : مدیریت خانواده با ردیاب جی پی اس (GPS) شخصی GP026

ارسال هشدار در صورت روشن شدن موتورسیکلت

اگر کسی در تلاش روشن کردن بدون اجازه موتور شما باشد برای شما جی پی اس موتور ازطریق پیامک یا ایمیل هشدار ارسال می کند، که شما با دریافت هشدار می توانید برای جلوگیری از سرقت رفتن موتورسیکلت خود بسیار زود اقدام کنید.

قطع کردن برق موتور از راه دور توسط ردیاب جی پی اس

ردیاب جی پی اس موتور می تواند در توقف دادن موتورسیکلت شما را کمک کند. اگر کسی در تلاش سرقت موتور شما باشد شما می توانید برق موتورسیکلت را با استفاده از ویژگی خاص ردیاب موتور قطع کنید که این کار باعث توقف و خاموش شدن موتورسیکلت میشود.

بیشتر بخوانید : وسایل نقلیه خود را با ردیاب جی پی اس محافظت کنید!

ارسال هشدار در صورت جدا شدن از موتورسیکلت

هنگامیکه شخصی بخواهد ردیاب نصب شده را از موتور جدا کند درک خواهد کرد که این کار به این راحتی هم نیست چرا که ردیاب جی پی اس برای صاحب موتور پیام هشدار cut off ارسال خواهد کرد. شما با دریافت این پیام خواهید فهمید که شخصی قصد غیر فعال کردن جی پی اس را دارد تا از ردیابی موتور جلوگیری کند.

ذخیره اطلاعات موتورسیکلت تا شش ماه

ردیاب جی پی اس موتور اطلاعات مسیرهایی طی کرده است را تا شش ماه گذشته در سرورها ذخیره سازی می کند، که شما می توانید در هر زمان و مکان با استفاده از گوشی هوشمند، تبلت و کامپیوتر به اطلاعات مسیر های طی شده، موقعیت ها و جزئیات دیگر دستیابی پیدا کنید و آنها را بررسی کنید.

دسترسی به اطلاعات گذشته
دسترسی به اطلاعات گذشته

بیشتر بخوانید : دلایل بسیار مهم استفاده از ردیاب جی پی اس خودرو

باتری پشتیبان در صورت قطع شدن برق موتور

ردیاب سیمی موتور برق خود را از باتری موتور تغذیه می کند، اما اگر باتری شارژ تمام کند یا برق موتور بنا بر هر مشکلی قطع شود، ردیاب جی پی اس موتور شروع به استفاده کردن از باتری پشتیبان خود می کنند که این باتری ها نظر به نوع ردیاب از یک روز الی یک هفته موتور جایی پارک باشد می تواند موقعیت خود را ردیابی کند، اگر موتور در حال حرکت باشد از 5 الی 24 ساعت می تواند به صورت آنلاین به ردیابی موقعیت خود ادامه دهد.

برای خرید ردیاب موتورسیکلت GP021 کلیک کنید.

برای خرید ردیاب و اطلاع از قیمت جدید ردیاب کلیک کنید.

دلایل بسیار مهم استفاده از ردیاب جی پی اس خودرو | ردیاب برتر

ردیابی خودرو - ردیاب خودرو - جی پی اس خودرو - ردیاب - ردیاب برتر
نظارت خودرو

دلایل بسیار مهم استفاده از ردیاب جی پی اس خودرو

ما همه می توانیم با این واقعیت موافق باشیم که تکنولوژی زندگی ما را بسیار ساده تر و آسان تر ساخته است. و بسیار راحت است وقتی بخواهیم اموال با ارزش خود را ردیابی و نظارت کنیم. ردیاب خودرو به شما این اجازه را می دهد تا هر زمان که بخواهید موقعیت خودرو خود را پیدا نمایید. ما ارزش اموال ارزشمند شما را درک می کنیم به همین خاطر به شما استفاده از جی پی اس خودرو را پیشنهاد می کنیم که با نصب آن به شما ردیابی آنلاین و پیگیری موقعیت دقیق را ارائه می دهد.

قطعا برای شما ایمنی خانواده و فرزندانتان اهمیت دارد یا درصورت انتقال  اموال ارزشمندتان به مکانی دیگر میخواهید آن را ردیابی کنید یا پلیس مضنونان را در صورت سرقت خودرو پیگیری کند، ردیاب GPS به شما کمک می کند تا خودروی شما به بهترین روش ممکن در امان باشد.

ردیاب خودرو به شما کمک می کند که آرامش خاطر داشته باشید

شما همیشه نگران به سرقت رفتن خودروی خود هستید و اینکه چه راهکاری برای آن بیاندیشید که این نگرانی از بین برود. جی پی اس خودرو طوری طراحی شده است که موقعیت خودروی شما را در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهید به شما نشان می دهد. علاوه بر این، سیستم جی پی اس در محاسبات ابری یکپارچه شده است که شما را قادر می سازد تا به اطلاعات موقعیت خودروی خود با استفاده از هر دستگاه هوشمندی دستیابی پیدا کنید.

صرفه جویی در هزینه مصرف سوخت

ردیاب ماشین که در خودروی شما نصب است می تواند کوتاه ترین مسیر را برای رفتن شما از آن مسیر محاسبه کند و در نتیجه در مصرف سوخت شما صرفه جویی می شود. برنامه های ردیابی پیشرفته در تلفن ها هوشمند و  جی پی اس ماشین می توانند هزینه های سوخت و مصرف سوخت را تخمین بزنند که در نتیجه منجر به صرفه جویی در هزینه سوخت می شود.

سوخت سنخ
کاهش سوخت

بیشتر بخوانید : تفاوت ردیاب و دزدگیر در چیست؟ چه مزیت هایی نسبت به یکدیگر دارند؟

مدیریت و صرفه جویی در زمان

ردیاب جی پی اس می تواند به صورت آنلاین برای شما داده های ترافیکی را ارائه می دهد که برای صاحب خودرو کمک می کند تا مسیر درست با وقت کم را برای رسیدن به مقصد انتخاب کند که همین باعث می شود تا هم در مدیرت زمان و هم در صرفه جویی زمان بسیار تاثیر گذار باشد.

جلوگیری از سرقت رفتن خودرو

یکی از مهمترین مزایای ردیاب خودرو جلوگیری از به سرقت رفتن خودرو است. ردیاب خودرو که از ویژگی خاصی برخوردار است می تواند مانند دزدگیر خودرو عمل کند، در صورت هرگونه حرکت غیر مجاز جی پی اس برای صاحب خودرو  از طریق پیامک یا ایمیل هشدار ارسال نماید. در بدترین حالت یا در صورت سرقت رفتن خودرو پلیس و صاحب خودرو می توانند موقعیت دقیق خودرو را ردیابی کنند و دوباره خودرو را پیدا کنند.

gps-tracker
ردیابی خودرو

بیشتر بخوانید : ردیاب (جی پی اس) خودرو بیسیم یا سیم دار، کدام بهتر است؟

پشتیبانی از تماس در موارد اضطراری

تصور کنید که خودروی شما در شب خراب شده یا دچار تصادف می شوید و در محلی که هیچ دسترسی به هیچ شخص و یا مرکز امدادی ندارید. در این مواقع چه باید کرد؟ بهترین راه حل چیه؟  جی پی اس خودرو نصب شده در خودرویتان شما در این مواقع بسیار سودمند است. شما می توانید اطلاعات موقعیت جی پی اس را برای مراکز پشتیبانی ارسال کنید با این کار آنها به آسانی موقعیت شما را پیدا کرده و به کمک شما می آیند.

برای خرید ردیاب خودرو GP020 کلیک کنید.

آیا نصب ردیاب خودرو باعث امنیت بیشتر فرزندانتان می شود؟

نوجوانان به رانندگی به سرعت بالا بسیار علاقه دارند. رانندگان نوجوان از هیجان رانندگی با سرعت بالا لذت می برند، اما خطرات با سرعت بالا رانندگی کردن را درک نمی کنند. ردیاب جی پی اس خودرو می توانند برای والدین اطلاعات سرعت خودرو را به صورت آنلاین ارائه دهد. شما با استفاده از ردیاب خودرو می توانید محدودیت سرعت نیز برای خودرو تعریف کنید تا در صورت رانندگی با سرعت بالا ردیاب جی پی اس برای شما از طریق پیامک یا ایمیل هشدار را ارسال کند. شما با دریافت هشدار می توانید با فرزند خود تماس گرفته و از او بخواهید که با سرعت پایین رانندگی کند. رانندگی با سرعت بالا می تواند منجر به تصادف شود و باعث آسیب رساندن به او شود، بنابراین نظارت بر رانندگی فرزندانتان بسیار مهم است.

موقعیت خودرو
نظارت سرعت خودرو

بیشتر بخوانید : مزایای ردیاب جی پی اس برای شرکتهای اجاره خودرو

تعریف محدودیت (حصار) جغرافیایی برای خودرو

با نصب ردیاب خودرو شما می توانید برای خودرو محدودیت جغرافیایی تعریق کنید. زمانی که فرزند شما با خودرو بیرون می رود شاید محل یا مکانهایی باشد که شما ترجیح می دهید از آنجا دوری کند، با تعریف محدودیت جغرافیایی هنگامی که خودرو در آن محدود وارد شود و یا از محدوده خاصی خارج شود ردیاب جی پی اس به شما هشدار از طریق پیامک یا ایمیل ارسال خواهد کرد و شما می توانید بسیار سریع برای جلوگیری از رفتن او به آن محل اقدام کنید.

البته راه های زیادی برای استفاده کردن از محدودیت جغرافیایی است، شما می توانید چندین محدودیت جغرافیایی تعریف کنید. به عنوان مثال، اگر شما یگ فروشگاه مورد علاقه دارید و اغلب اوقات برای خرید به آن نمی روید، می توانید یک محدودیت جغرافیایی برای آن ایجاد کنید تا هر زمان فرزند یا همسر شما از آن موقعیت تعریف شده عبور کند ردیاب جی پی اس برای شما هشدار ارسال کند تا برای شما چیزی که نیاز داشتید را خریداری کند. شما با استفاده از ویژگی محدودیت جغرافیایی ردیاب خودرو می توانید کارهای زیادی را انجام دهید.

بیشتر بخوانید : 11 مشکل اساسی مهم که دارندگان خودرو با آن روبرو هستند!

دسترسی به اطلاعات موقعیت خودرو تا شش ماه گذشته

ردیاب خودرو اطلاعات موقعیت و مسیر هایی که خودرو از رفته است را تا شش ماه گذشته در سرور ذخیره می کند. شما در هر کجا و هر زمان که بخواهید می توانید با استفاده از گوشی هوشمند، تبلت و کامپیوتر به آن اطلاعات دستیابی پیدا کنید و موقعیت ها و مسیرهای طی شده در گذشته خودرو را بررسی کنید.

برای خرید ردیاب خودرو آهنربایی GP023 A کلیک کنید.

برای خرید ردیاب و اطلاع از قیمت جدید ردیاب کلیک کنید.

 

تهیه شده : تیم آی تی ردیاب برتر

مدیریت خانواده با ردیاب جی پی اس (GPS) شخصی GP026 | ردیاب برتر


کاربرد های ردیاب شخصی
کاربرد های ردیاب شخصی – مدیریت خانواده با ردیاب جی پی اس (GPS) شخصی GP026

مدیریت خانواده با ردیاب جی پی اس (GPS) شخصی GP026

 

ما در اینجا به موارد مهم استفاده از ردیاب شخصی  برای حفظ امنیت خانواده ها اشاره می کنیم :

هیچ چیزی در زندگی مهمتر از خانواده نیست، حاضر هستیم برای امنیت آن ها دست به هرکاری بزنیم.. ردیابی کودکان به این معنا نیست که شما به حریم خصوصی آنها تجاوز می کنید، بلکه آنها کمک می کنید تا در امن باشند. چیزی قابل اطمینان تر از اینکه بدانید تمام اعضای خانواده دور از آسیب هستند نیست. با استفاده از جی پی اس شخصی برای کودکان خود ، نه تنها از نگرانی و اضطراب شما میکاهد، بلکه زمان بیشتری برای آرامش و استراحت خواهید داشت.

استفاده از جی پی اس شخصی بیشتر از همیشه در حال رشد است و از محبوبیت خاصی برخوردار شده است. بازار ردیاب جی پی اس به سرعت در حال ترقی است و هیچ زمانی بهتر از این نیست که همین حالا به این تکنولوژی به سرعت در حال توسعه بپیوندید! اگر شما توانایی حفاظت بیشتر از خانواده خود را با یک راه حل ساده دارید، پس چرا آنرا انجام نمی دهید؟دلایل زیادی برای استفاده از ردیاب شخصی برای خانواده ها وجود دارد، اما در اینجا به  کاربردهای مهم استفاده از جی پی اس شخصی را که خانواده ها می توانند از مزایای آن مستفید شوند را اشاره خواهیم کرد.

نظارت رفتار فرزندانتان در هنگام رانندگی

بالاترین احتمال حادثه هنگام رانندگی در سنین نوجوانی است. بانصب  جی پی اس شما این قابلیت را دارید تا سرعت رانندگی آنها را بررسی کنید. نوجوانان با دانستن اینکه والدین سرعت رانندگی آنها را نظارت می کنند با احتیاط رانندگی خواهند کرد و این خود باعث می شود که غیرمستقیم از وقوع حادثه جلوگیری کرده باشید.

موقعیت خودرو
نظارت سرعت

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید ردیاب شخصی کودکان که به آن باید توجه کرد؟

با خبر بودن از مکان دقیق فرزند و همسرتان

فکر کردن درباره وضعیت های ناگوار هرگز خوشایند نیست ، اما با داشتن برنامه در مورد آنها، می تواند در صورت وقوع حادثه ایمنی و امینت آنها را بالا ببرید. با نصب ردیاب خودرو در خودروی فرزند یا همسرتان شما از موقعیت دقیق او با خبر خواهید شد و در صورت رخ دادن حادثه ناگوار می توانید خودروهای اورژانس را به آنجا بفرستید. اگرچه فکر کردن به این موضوع کار آسان نیست، اما با داشتن یک حفاظ اضافی، در دراز مدت خیال تان راحت خواهد بود.

دستگاه ردیاب جی پی اس در کیف کودک

کودکان در سنین بسیار کوچک تمایل زیادی به ماجراجویی دارند و همیشه سرگردان هستند. با این وجود، راه حل برای اینکه اطمینان داشته باشید کودک شما کجا و در چه مکانی است استفاده از ردیاب کودکان است. اینکه کودک شما در بازار، پارک، یا در مرکز شهر باشد، از دست دادن او بسیار ترسناک است با ردیاب GPS می توانید اضطراب خود را کاهش دهید.

Kids-GPS-tracking
ردیابی کودکان

بیشتر بخوانید : تفاوت ردیاب دزدگیر در چیست؟ چه مزیت هایی نسبت به یکدیگر دارند؟

دریافت هشدار (پیامک/ایمیل) هنگام دوری غیر عادی از منزل

یکی از قابلیت های خوب ردیاب تنظیم کردن محدودیت جغرافیایی آن است که در صورت رفتن کودک در مکان یا مسیر غیر از محدوده تعریف شده از آن با خبر خواهید شد. محدودیت جغرافیایی حصارهای آنلاینی هستند که شما می توانید بنا بر نیاز خود ایجاد کنید. تنظیم این ویژگی بسیار راحت است، به شما این امکان را می دهد که اگر کودک شما مسیر غیر مناسبی را برای آمدن به خانه انتخاب کرد، شما هشدار از طریق پیامک یا ایمیل دریافت خواهید کرد.

به عنوان مثال، هنگامی که کودک شما باید به خانه برگردد، اگر از محدوده تعیین شده خارج شود، به این معنی است که یا مسیر رفتن به خانه را اشتباه می رود یا اینکه قصد آمدن به خانه را ندارد. سپس ردیاب جی پی اس به شما یک پیام با تمام جزئیات را ارسال میکند، و شما می توانید به او زنگ بزنید یا تصمیم دیگری بگیرید.

دریافت هشدار (پیامک/ایمیل) هنگام خارج شدن از محدوده مدرسه

با استفاده از ردیاب دانش آموزان  GP026 از ویژگی راه حل محدودیت جغرافیایی میتوانید استفاده کنید و محدودیت های مختلفی را در مکان های مختلف تعریف کنید. یکی از ایده ها می تواند تعریف کردن محدودیت جغرافیایی در محدوده مدرسه باشد. با این کار شما آگاه خواهید بود که چه زمانی از مدرسه خارج شده و به خانه برمیگردد، و شما قادر خواهید بود بدون توجه به اینکه چه زمانی کودک شما به خانه می رسد برنامه ریزی کنید.

بستن دستگاه ردیاب در قلاده حیوان خانگی

برای بسیاری از ما حیوان خانگی همانند عضوی از خانواده ما می باشد. گاهی اوقات بسیار مشکل است که بدانید حیوان شما کجا رفته است. راه حل آسان این است که  ردیاب حیوانات را به قلاده حیوان خانگی خود ببندید. علاوه بر داشتن ردیاب روی قلاده حیوان، شما می توانید محدودیت جغرافیایی نیز برای آن تعریف کنید تا هنگامی که حیوان از حیاط خانه خارج شود دستگاه برای شما هشدار ارسال کند و شما سریع برای پیدا کردن آن عمل کنید.

اعضای خانواده خود را در هنگام سفر یا گردش ردیابی کنید

وقتی اعضای خانواده تان تصمیم می گیرد به سفر یا گردش برود، شاید دانستن موقعیت آن برای شما بسیار مهم باشد. گاهی اوقات مردم وقتی به گردش می روند گم می شوند و یا آسیب می بینند. استفاده از جی پی اس خودرو به شما کمک می کند تا آنها را زودتر پیدا کنید و اطمینان داشته باشید که سفر آنها ایمن است و از آن لذت می برند.

gps-tracker
ردیابی آنلاین

بیشتر بخوانید : وسایل نقلیه خود را با ردیاب جی پی اس محافظت کنید!

اعضای سالخورده (سالمندان) خانواده خود را ردیابی و نظارت کنید

بسیاری از افراد سالخوده (سالمندان) می خواهند خودشان صلاحیت داشته باشند. متاسفانه، هر چقدر که سن بالاتر می رود، امکان گم شدن و آسیب دیدن بالاتر می شود. این خصوصیت واقعیت دارد که اکثر سالمندان از بیماری آلزایم و زوال عقل رنج می برند. بنا به گزارش alz.org از هر 10 نفر بالای سن 65 سال 1 نفر آلزایم دارد. این آمار به این معنی است که بسیاری از سالمندان ممکن است ندانند که کجا هستند و یا حتی چیکار می کنند.

با استفاده از ردیاب سالمندان در صورت افتادن اتفاق اضطراری شما از موقعیت دقیق آنها با خبر هستید و هر چه زودتر می توانید به کمکشان بروید. این شما را کمک می کند تا کسانی را که دوست دارید در امن باشند و هم اجازه داده اید تا با صلاحیت خود عمل کنند.

خیال آسوده از رسیدن فرزندانتان به مدرسه یا باشگاه در زمستان

زمستان زمان خطرناک برای رانندگی است، مخصوصا برای رانندگان مبتدی مانند نوجوانان. به عنوان پدر و مادر، ممکن است در زمستان وقتی فرزند شما خانه را به مقصد مدرسه یا تمرین ترک می کند بسیار نگران کننده باشد. با استفاده از جی پی اس شخصی، دیگر نیاز نیست که با هر لحظه زنگ زدن یا پیامک دادن باعث آزار او شوید. شما فقط باید جی پی اس را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به مقصد رسیده اند.

تذکر محدودیت جغرافیایی

استفاده از محدودیت جغرافیایی ردیاب فقط برای هشدار دادن وقتی کسی یا چیزی از محدوده تنظیم شده خارج می شود نیست، بلکه برای یادآوری یا تذکر هم می توان استفاده کرد. به عنوان مثال، اگر شما یگ فروشگاه مورد علاقه دارید و اغلب اوقات برای خرید به آن نمی روید، می توانید یک محدودیت جغرافیایی دور آن ایجاد کنید.

در نتیجه اگر همسر یا فرزند شما از محدودیت تعریف شده عبور کند ردیاب به شما پیامک ارسال خواهد کرد و شما می توانید چیزی که نیاز داشتید را از آنها بخواهید تا برایتان خریداری کنند. شما می توانید از ردیاب جی پی اس استفاده های بسیار زیادی کنید.

نظارت خودور
تذکر محدودیت جغرافیایی

کمک به مدیریت زمان

شما هیچ وقت نباید از زمان برگشتن همسرتان از کار تعجب زده شوید. با بررسی کردن موقعیت همسر خود از طریق ردیاب شخصی می توانید مطابق به زمان رسیدن آن به خانه کارهای خود را برنامه ریزی کنید. این می تواند به مدیریت زمان کمک کند تا بتوانید بیشتر از زمان خود استفاده کنید.

برای خرید ردیاب شخصی GP026 کلیک کنید.

 

همانطور که قبلا ذکر شد، صدها راه استفاده از مزایای ردیاب GPS وجود دارد. ایمنی خانواده در اولویت قرار دارد. همیشه چیزهایی را که دوست داریم برایمان بسیار ارزشمند هستند و  باید به امنیت و نگهداری آنها توجه کنیم.

برای خرید ردیاب و اطلاع از قیمت جدید ردیاب کلیک کنید.

راهنمای خرید ردیاب شخصی کودکان که به آن باید توجه کرد؟ | ردیاب برتر

 

Kids-GPS-tracking
ردیاب شخصی

راهنمای خرید ردیاب شخصی کودکان که به آن باید توجه کرد؟

هنگامی که به دنبال خرید ردیاب شخصی خوب برای کودکان و نوجوانان هستید، مطمئن شوید که این نکات ساده اما عجیب را در نظر بگیرید. ردیاب اشخاص می تواند از نظر طراحی و عملکرد، سهولت استفاده، عمر باتری بسیار متفاوت باشد، شما باید نظر به استفاده خود دستگاه را انتخاب و خریداری کنید. جدیدترین راهکار برای امنیت کودکان، داشتن دستگاه جی پی اس شخصی است.

در مدت زمان بسیار کمی متوجه خواهید شد که همراه داشتن ردیاب شخصی خوب چقدر می تواند برای شما مفید باشد. متاسفانه تولیدکنندگان دستگاهای اختصاصی برای ردیابی کودکان بسیار کم است. با این وجود گزینه های دیگری وجود دارد.

جی پی اس شخصی GP026 را می توان برای نظارت کودکان استفاده کرد. اکثر ردیاب های شخصی را می توان با استفاده از برنامه های گوشی های هوشمند کنترل کرد. آنها جزئیات را از طریق شبکه مخابراتی به والدین ارسال می کنند. مدل های دیگر طراحی ساده تری دارند که والدین ردیاب جی پی اس را به کامپیوتر متصل کرده و سابقه حرکت را دانلود می کنند. صرف نظر از این مورد، ردیاب های شخصی می توانند با استفاده از دکمه SOS  از بروز حوادث غیرمنتظره جلوگیری نمایند.

ردیابی کودکان
ردیابی کودکان
بیشتر بخوانید : ردیاب (جی پی اس) خودرو بیسیم یا سیم دار، کدام بهتر است؟

اکثر ردیاب کودکان دارای ابعاد کوچکی هستند، اما اگر شما ترجیح می دهید که دستگاه به مراتب کوچک تر و رابط کاربر ساده داشته باشید، ردیاب شخصی GP026 ممکن است ردیاب مورد نظر شما باشد. با یکی از ساده ترین رابطه های کاربری که به آسانی می توانید نظر به نیاز خود برنامه ریزی و استفاده کنید. یکی از ویژگی های مهم جی پی اس شخصی GP026 ردیاب برتر عمر طولانی باتری آن بصورت آفلاین است که برخلاف بسیاری از ردیاب ها، که بین یک الی دو روز نیاز به شارژ دارند،  ردیاب شخصی GP026  را می توان تا یک هفته بصورت آفلاین استفاد کرد. ویژگی های جی پی اس شخصی GP026 نظر به دیگر ردیاب ها آن را برجسته تر می کند. علیرغم سادگی و اندازه کوچک آن، ردیابی آنلاین را فراهم می کند و حتی می تواند هشدارها و اخطارها را به گوشی شما ارسال کند.

بیشتر بخوانید : تفاوت ردیاب دزدگیر در چیست؟ چه مزیت هایی نسبت به یکدیگر دارند؟

اگر شما نیاز به دستگاهی دارید با کودک خود در ارتباط باشید، ردیاب برتر برای شما ردیاب شخصی GP026 را پیشنهاد می کند. این ردیاب با طراحی فشرده و سبک در میان دیگر ردیاب های شخصی قابل اطمینان و عالی است. این ردیاب یکی از جدیدترین ردیاب ها است که به شما سطح جدیدی از راحتی و آگاهی را ارائه می دهد. ردیاب شخصی GP026 با استفاده از تکنولوژی GPS و LBS شما را قادر می سازد تا موقعیت کودک خود را بصورت آنلاین از طریق موبایل هوشمند، تبلت یا کامپیوتر مشاهده کنید. شیک، محکم و دقیق، جی پی اس شخصی GP026 بهترین انتخاب برای کودکان، سالمندان و اشخاص با نیاز ویژه است.

برای خرید ردیاب شخصی GP026 کلیک کنید.

پربازدیدترین پست آذرماه 97جدیدترین لیست قیمت روز خرید ردیاب سال ۹۷

5 دلیل مهم که شرکتهای پستی باید از ردیاب جی پی اس استفاده کنند! | ردیاب برتر

5 دلیل مهم که شرکتهای پستی باید از ردیاب جی پی اس استفاده کنند!

Courier-van
پست رسانی

تکنولوژی جی پی اس یک ابزار بسیار عالی برای شرکت های پست رسانی است. با نصب دستگاه  جی پی اس بر روی وسایل نقلیه می توانند از مزایا و امکانات مختلف آن بهره مند شده و تاثیر آن را در مدیریت وسایل نقلیه خود به طور محسوس لمس نمایند.

وسایل نقلیه اموال، اسناد و بسته های مهم را حمل می کنند. خدمات حمل و نقل در سالهای اخیر محبوب شده است، مردم بیشتر ترجیح می دهند که انواع غذا، کالاهای الکترونیکی و لباس را در خانه خود تحویل بگیرند.

این مسئولیت شرکت های حمل و نقل است که کالاهای مشتریان را به طور مطمئن و ایمن به آن ها تحویل دهند. در این زمینه، رضایت مشتری از اهمیت زیادی برخوردار است. در ادامه به چند مزیت مهم از مزیت های ردیاب که شرکتهای پست رسانی با استفاده از آن می توانند بهره مند شوند اشاره خواهیم کرد:

1- پیغام تحویل دهی در زمان واقعی

این ویژگی برای شرکتهای پست رسانی اهمیت دارد. اینکه مشتریان از موقعیت کالای خود مطلع باشند بسیار مهم است، بنابر این آنها می دانند دقیقا چه زمانی کالای خود را دریافت خواهند کرد.

با نصب جی پی اس خودرو مدیران مربوطه می توانند موقعیت خودروها و یا موتورسیکلت های پستی را به صورت آنلاین و لحظه ای کنترل و نظارت کنند و سپس آن را با مشتریان خود به اشتراک بگذارند. دانستن اینکه مرسوله سریع و به موقع تحویل مشتری خواهد شد برای مدیران بسیار مهم است.

Tracking-vehicle
موقعیت خودرو

بیشتر بخوانید : مزایای ردیاب جی پی اس برای شرکتهای اجاره خودرو

2- رضایت مشتریان

در کسب و کارهایی که به طور مستقیم با مشتریان ارتباط دارند، رشد کسب و کار به کیفیت خدمات مشتریان شما بستگی دارد. زمانی که مشتری از خدمات شما راضی باشد این امکان وجود دارد که دوباره از خدمات شما استفاده نماید.

خدمات خوب به مشتری نه فقط در مورد تحویل به موقع کالا بلکه شامل تحویل ایمن کالا نیز می باشد. افزایش رضایت مندی مشتری یکی از مزایای بسیار ردیاب GPS برای شرکت های حمل و نقل است.

3- رانندگی و امنیت وسایل نقلیه

تحویل موفقیت آمیز کالای مشتریان بر شهرت شرکت تاثیر میگذارد، به همین دلیل امنیت برای شرکت های حمل و نقل بسیار مهم است. استفاده از ردیاب جی پی اس می تواند مدیران را در نظارت بر رفتار و فعالیت هر خودرو کمک کند.

در موارد اضطراری می توانند از ارتباط دو طرفه جی پی اس خودرو برای کمک فوری استفاده نمایند. و در صورت سرقت خودرو، به صورت آنلاین خودرو را ردیابی کنند . ردیابی آنلاین به شرکت ها کمک میکند مکان فعلی وسایل نقلیه را پیدا کرده و یا از راه دور آن را خاموش نمایند.

بیشتر بخوانید : تفاوت ردیاب دزدگیر در چیست؟ چه مزیت هایی نسبت به یکدیگر دارند؟

4- نحوه برخورد با ادعاهای مشتریان جعلی

همه روزه، شرکت ها با اتهامات غلط از مشتریان جعلی مواجه می شوند، و ممکن است شرکت هزینه زیادی پرداخت کند و به شهرت شرکت ضربه بزنند. ردیاب جی پی اس می تواند برای شرکت اطلاعات مسیر و موقعیت کالا را ارائه دهد تا از آن در مقابل ادعاهای مشتری نماها استفاده کند.

Tracking-playback-vehicle
موقعیتهای ذخیره شده

بیشتر بخوانید : ردیاب (جی پی اس) خودرو بیسیم یا سیم دار، کدام بهتر است؟

5- کاهش مصرف سوخت

یکی از هزینه های شرکت های حمل و نقل مصرف سوخت است، که با بالا رفتن قیمت سوخت از سود شرکت می کاهد. شرکت های پستی با استفاده از نرم افزار ردیاب خودرو می توانند مصرف سوخت را کاهش دهند.

ردیاب جی پی اس اطلاعاتی در مورد مصرف سوخت خودرو و مسافت پیموده آن را آرائه می دهد. از اطلاعات داده شده، مدیر می تواند بررسی کند کدام وسایل نقلیه سوخت بیشتری مصرف می کنند و اگر وسیله نیاز به تعمیر داشته باشد اقدام به تعمیر آن کند.

پربازدیدترین پست آبانماه 97جدیدترین لیست قیمت روز خرید ردیاب سال ۹۷